Sunday, January 8, 2012

ratu k-pop malaysia


aku suka lagu nie. sekarang lagu nie dah ada dalam my feveret playlist song.
stacy memang best kalau bab menari.
sebijik k-pop.
try tgk dia menari dalam mv nie.
nie baru betul kalau nak tiru k-pop pun.
tarian dia memang cantik dan sharp.
and rentak music ngan lirik lagu pun sesuai kalau ada tarian dalam mv nie.
first tyme aku rasa tengok mv malaysia yang penyanyi dia memang teror menari.
suara pun boleh tahan.
dia ada pekej lengkap untuk terus naik kat industri seni malaysia.
keep it up stacy.
cuma, ada certain perkataan yang tak berapa clear dia cakap dalam lagu nie.
tak still aku boleh enjoy lagi. 
~ku di tawan dengan kasanova~
errr..
pastu apa dia cakap aku tak dapat nak tangkap.
~senang nak digoda~
eh, ye ke? 
aku rasa itu kot yang dia cakap.
ah, biarlah, bukan masuk exam pun.



No comments:

Post a Comment