Friday, January 6, 2012

come on, dude. its basic essential requirement.

aku rasa macam nak jerit je kat bilik sempit nie sorang2. f*&% off you, u** !
tension aku macam nie hari2. pagi2 kalau nak mandi kena tawaf seluruh tempat just nak cari air.
nasib baik kalau pagi ada air. yang tak nasib baiknya, air tu ada tapi bukan kat floor aku.
come on lah. aku bayar yuran tiap2 sem k. tak pernah miss.
how could you treat me like this.
bila keadaan terdesak macam tadi, terpaksa aku bawak botol cari air sampai kebangunan sebelah.
pulak tu bangunan sebelah tu pun tak da air jugak.
cam s****l.
elok2 aku ikhlas, jadi merungut.
paling tak pun, letak lah satu tempat letak air simpanan buat reserved tuk waktu2 terdesak macam nie.
dah ar tgh musim exam.
tyme nie jugaklah diorang nak uji tahap kesabaran pelajar.
bab lain macam elektrik ko tak nak bayar sampai seminggu bergelap ke, bil internet ko dah tak nak bayar kat jaring ke, duit pt ko nak bagi separuh je ke, ko nak naikkan segala yuran bagai kat kolej ke,
aku masih boleh terima lagi.
tapi bab, air, bab makan tolong jangan buat main. family aku dah lah jauh.
kalau kat rumah, aku tak dapat mandi seminggu sebab air si syabas dah tak nak supply sekalipun,
aku ada family.
kat sini, aku nak buang hajat takda air, aku sorang2 je tau tak. dekat sapa aku nak mengadu nie.

ahh, cakap pun tak guna.
bukan boleh dapat air pun.
kan bagus kalau u** nie sebelah sungai.
takde lah aku menyumpah seranah nama ko dalam blog nie.
*tarik nafas*
*hembus nafas*
*pastu geleng kepala*
astaghfirullahalazim.

how important you in my life.




TENSION!

No comments:

Post a Comment