Saturday, January 7, 2012

punca gangguan air dan maafkan aku

aku dah godek2 kt internet.
ada problem dekat loji rawatan air kat semenyih.
semua district hulu langat akan menghadapi masalah gangguan bekalan air.
termasuk bangi dan kajang.
dan lebih buruk tak tahu sampai bila bende nie akan berlarutan.
owh sh*t.
baru je aku menyumpah seranah orang.
maafkan aku u**.
aku salah mengerti tentang keadaan sebenar.
aku ingatkan ko dah tak sayang aku.
sebab tu mogok tak nak bagi air.

tadi pun si puspel dah antar lori tangki air nya.
memalam buta gi angkut air sampai tingkat tiga.
memang terbaik....
aku nak mandi pun dah takda mood.
nekad aku, esok aku nak balik rumah.
aku tak sanggp nak menghadapi semua nie.
nasib rumah dekat~

so, sekarang boleh tak kalau aku nak salah kan puspel?
p****L, ko memang...memang...
[sigh]
huh, aku nak marah pun dah takda mood.
sebab bau badan aku mengatasi rasa marah aku.
baik aku gi mandi.

No comments:

Post a Comment