Sunday, January 1, 2012

tahun baru berdarah

malam tahun baru aku dinodai dengan mayat semut yang merata rata kat meja study aku. spoil new year's eve aku. baru je berazam nak mencintai dan memelihara hidupan flora dan fauna. tapi dah berpuluh hidupan fauna yang bernama semut yang aku bunuh. entah bila semut2 nie beranak.banyak giler kat meja study aku. sambil menaip nie pun aku masih membunuh semut. grrrrr, tension aku dengan semut nie. 
semut kat tempat aku memang ganas. dah banyak aku bunuh pun masih berani lagi merayap kat tepi tangan aku. 

papepun, happy new year. semoga tahun 2012 nie akan kurang kes2 dan penyakit sosial yang semakin menjadi duri dalam daging dalam masyarakat kita. ceh, macam pesanan khidmat masyarakat kat era.

akhir sekali, jangan biarkan hidup anda diselubungi semut...

No comments:

Post a Comment