Wednesday, April 4, 2012

they damned good

"I'd much rather be a woman than a man. Women can cry, they can wear cute clothes, and they are the first to be rescued off of sinking ships."


haritu, kawe aku post bende ni kat wall group aku.
'hok buruk kito buang, hok comel kito ambik.' -bunohan

type je kat search box youtube, mrtheallshared.

nie sebenarnya group bebudak kat tanjung karang, kuala selangor. diorang ni kawan sejak kecik lagilah. 
memang bagus idea diorang nak sebarkan dakwah secara santai melalui video.
bagus dan kreatif.
walaupun sempoi, tapi bagi aku, mesej tu sampai.
diorang gunakan kelebihan yang diorang ada tu ke arah kebaikan.
walaupun certain ayat dalam video nie memang makan dalam,
but who care, babe.
you makan cili, you lah yang terasa pedasnya.
dan aku pun turut sama terjebak makan hati.
certain ayat jelah.
tak semua.

untuk video kat atas tu, tajuk je gempak, Hot Scandal.
tapi bende lain nak citer.
nak tau?
kena tgk sendiri.
kat tempat aku tenet macam snail.
terpaksa gune broadband kalau nak donlod.
even nak watch online pun.
sungguh lembap macam siput.
kadang lama loading, tapi last2 'sorry, error on this page, try to reloading later.'
masa nie, kalau tak ikutkan sifat sabar, mahu lunyai komputer nie aku baham ngan kaki.
bak kata pepath, marahkan nyamuk, satu taman ko fogging.

papepun, mood aku skang tgh STRESS.
giler banyak keje aku yang aku compiled. bajet bleh siap dalam 1 malam.
memang giler nak siapkan.
ada tak agak2, orang yang sanggup buat assignment tuk aku.
aku sanggup bayar.
asal boleh ringankan beban aku.
(-_-)-nie ikon sedih yer-

siot, dari aku membebel baik aku wat keje.
kbai.

No comments:

Post a Comment