Sunday, May 19, 2013

memori lama terulang kembali


hari tu membelek belek youtube.
akhirnya tercari pasal drama nie.
tak sangka masih ada youtube-ian yang upload bende ni.
terima kasih kepada mereka2 yang upload bende ni.
memudahkan kerja aku untuk meng-download.

aku teringat lagi,
masa kat form 4 atau form 5,
aku+adik pompuan aku berebut dengan mak aku tuk tgk citer nie.
masa tu dia tayangkan setiap sabtu dan ahad pukul 3.00 ptg kat 8tv.
setiap hari sabtu berebut tgk hindustan.
kalau ahad, mak aku nak tgk slot wayang kul 3 kat tv3.
sedih je aku masa tu.
dapat tgk pun tyme iklan je.
sekarang aku sedang mengkhatam kan citer ni sampai lebam.

cute je couple nie berlakon.
aku rasa kalau pompuan yang jenis bajet cun, tapi kengkonon kool,
mesti akan cakap lakonan pompuan tu macam mengada2,+gedik+annoying.
tapi tidak bagi aku.
walaupun aku seorang pompuan yang bajet kool,
bagi aku lakonan pompuan tu tetap nampak comel.
mungkin sebab dia pun memang comel.
suke dengar dia menjerit.
sedap je kat telinga.
hahahah,
macam lesbian plak bagi komen.

ini antara lagu yang banyak kali dimainkan dalam drama nie.
lagu china yang paling best aku pernah dgr sebelum kumpulan S.H.E
nicholas teo-tears of polaris
satu-satunya lagu china yang aku hafal liriknya. bahagian chorus jelah.
sedih je lagu ni setiap kali aku dgr.
product terbaik dari nicholas teo.

sekarang sedang memaksa adik aku mendowload citer ni untuk high quality video.
cuti nanti aku akan ulang lagi tgk secara jemaah dengan adik aku.
ni cerita epic keluarga.

tolong jangan cakap aku terlalu mengagungkan barang buatan cina,
sebab nicholas teo(pelakon lelaki utama) ni orang sarawak, ok.
aku tgh support artis malaysia walaupun bawah jenama china.
asalkan malaysia.

No comments:

Post a Comment