Friday, May 10, 2013

friends with benefits II

lama lama blog ni akan jadi tempat nak luah kan perasaan je.
saje meluahkan masalah yang rasanya kalau luah kat orang keliling,
diorang bukan kenal sangat pun sapa yang aku maksudkan.
kalau luah kat sini, belum tentu tuan badan dapat bace pun.
so, better luah kat sini jelah.
aku masih baik nak jaga perasaan ko.
ko je yang tak pandai nak jaga perasaan aku.
lagi sekali aku terbaca luahan hati yang dipost fwb(friends with benefits)
aku di facebook wall beliau.
dia custom kan post dia just for friend.
dia lupa agaknye,
aku friend dengan dia.
haishhh, kenapalah susah sangat ko nak percaya alasan aku.
aku pun tak tau kenapa sampai skang aku masih berlembut dengan ko,
walaupun as soon as i read the post, perasaan aku down for the whole day.
i skipped my class coz i kept remembered what you were said about me.
mungkin sebab aku masih anggap ko kawan.
walaupun pung pang pung pang aku cakap kat blakang ko,
bila jumpa ko je,
aku tak sampai hati nak marah.
walaupun rasa macam nak termuntah tengok muka ko,
aku tahan muntah tu dari terkeluar depan ko. (sarcastic)
this tyme, aku tak reka alasan semata.
bunyi macam bese bagi banyak alasan.

entahlah,
rasa bodoh pulak layan perasaan kecewa sepanjang hari.
so not my own self.
mungkin sejak dah berumur usia ni,
mangkin kuat pulak rasa sensitif.
let bygone be bygone.
aku dah malas nak dengar citer 'ko kawan yang bemasalah'.
berapa hari lah sangat kita hidup kat dunia nie.
takpelah, this time i let it slide.
mungkin masa2 yang akan datang pun.
aku akan try pejam mata, buat2 tak nampak,
buat2 tak dengar semua pasal ko.
sigh.

jangan sampai aku buat2 tak kenal ko plak pas ni sudah.
pasal apa yang ko dah pinjam tu,
bayar lah kalau ko nak bayar.
tak nak, takpelah. aku dah bese semua ni dengan member.

No comments:

Post a Comment