Friday, October 26, 2012

raya haji tahun 2012



selamat hari raya aidiladha kepada semua umat islam.
kepada yang bukan islam,
happy holiday heaven.

disebab kan handphone aku masih kat kedai,
takleh nak upload gambar. (-__-)
padahal selama nie amik gambar dari google je.

papepun entry nie dibuat secara auto publish.
so, diharapkan sekarang nie aku sedang bergembira
makan makanan sedap sedap dengan family tercinta.

aku dah selamat kat umah.(rasanya)
kepada kawan2 aku yang tak dapat balik sabah, sarawak, brunei atau mana2 selain dalam malaysia,
selamat hari raya haji jugak aku ucapkan.
walaupun keluarga jauh dimata,
raya tetap raya.
sambuttlah korang dengan apa cara sekalipun.
semoga tahun depan korang dapat sambut pulak dengan keluarga tercinta.

k, bye2, nak sambung makan sup tulang.

No comments:

Post a Comment