Friday, October 19, 2012

kerna dia

kenapa setiap kali aku kehilangan kau,
cara hilangnya sama.

i should believe with my own hunch.
an early hunch and instinct that try to tell me,

"rasanya telefon ni kejap lagi akan masuk air."

damn it,
if only...
haishhh.....
type pun tak guna. bende dah jadi. 
mungkin ada yang tak kene dengan sumber telefon tu.
ataupun sumber duit topup nyer.

atau Allah tgh uji aku. 
mungkin Dia sedang melihat sejauh mana ikhlas, redhanya aku dengan ujian kecil macam nie.
perkara yang paling susah nak dibuat oleh manusia macam aku.
(-___________-)

sakarang aku cuma mampu think positive.
yeah, think positive like,
"mungkin Allah nak gantikan telefon aku dengan samsung galaxy note 2 agaknyer."
(^____________^)


ya, 
kerna dia,


AIR a.k.a WATER,

tepon aku jahanam buat kali kedua.


No comments:

Post a Comment