Thursday, December 29, 2011

penerang hatiku

penerang hatiku tu tajuk lagu six sense feat saujana.
takde kaitan pun dengan entry kali nie.
saje letak tajuk lagu tu.
bunyi macam gempak.
~mencintaimu tenangkan jiwaku~
~merindumu hatiku selalu~
~haaannnyyaa dirimu satu~
~cintaku...~


dalam sejuta, aku rasa sorang je yang suka quote ni. aku antara yang 999,999. tu memang sahih.

skang nie tengah musim exam bg kebanyakn ipta.
so, selamat menjawab paper exam dengan jayanya unutk kawan2
kat luar sana.
kalau sebut pasal exam, aku suke ingat quote yang romate aku pasang
kat board dia.
err..quote yang dia gune.... aku lupalah.
tak penting pun.
yang penting nak berjaya dalam exam kena study smart.
bukan study hard.
meniru jangan diamalkan selalu.
mintak restu orang tua.
kerana restu mak ayah menjadi restu Allah juga.
banyakkan amalan sunat.
lagi satu, mak aku selalu pesan.
amaln rasulullah, berpuasa pada 13,14 dan 15hb pada setiap bulan islam.
bukan ikut kalendar kuda.
insyaalah, segala doa akan dikabulkan.
papepun, good luck again to u'olls.
akupun ada exam gak.
jadi, marilah kita sama2 mendoakan kejayaan dan kecermelangan dalam
peperiksaan yang akan diduduki pemilik blog nie.
amin.
terima kasihnya. (^_^)




p/s: 'kejayaan itu dicipta oleh orang biasa yang berusaha secara luar biasa.' betul ke quote nie? aku pun ingat2 lupa.

No comments:

Post a Comment