Thursday, March 22, 2012

entry comeback

lama aku tak jenguk blog nie. hampir2 aku lupa yang blog nie bawah nama aku.
i misz you belog. just misz. tha's all.

yeah, seperti yang dilihat pada tajuk.
nie entry selepas beberapa minggu aku menghilangkan diri.
alasan menghilangkan diri, 'aku buzy'.
takpun, 'aku takde idea'. nie typical jawapan perempuan macam akulah.
padahal, malas giler nak menaip walaupun idea penuh didada. hahaha

sebenarnye tak ada tujuan untuk entry kali nie.
cuma nak share bende nie je.




najwa anak wak latip nie ada lagu baru. title kosong.
~akan ku buktikan siapa diriku yang sebenar~
~ow ow ow ow owhhh~
~kosong kosong~

lepas aku dengar banyak kali lagu nie baru aku perasan,
si najwa nie mangkin putih. hehehe
baru aku perasan yang si najwa nie memang tak boleh nyanyi dengan suara high pitch.
semua lagu2 yang dia nyanyi yang jenis jerit ala2 perempuan melayu terakhir.
tak delah kuat sangat. senada je aku rasa.
sedap ah jgk kalu dengar suara dia nyanyi. 
walaupun takdelah semerdu siti nurhalija.
aku bab mengomen orang memang pandai.
suwuh nyanyi macam baca berita je. takde intonasi.
tapi lagu nie serius maknanya elok.
boleh lah kalau sambil basuh baju ke, sidai pakaian ke, sambil nyanyi2
lagu nie.
lirik pun senang nak hafal. takdelah berbunga sangat.
sampaikan rumate aku tukar ringtone lagu najwa nie.
buat alarm nak bangun pagi.
tapi hampeh tak bangun pun. macam lagu najwa nie pulak yang mendodoi dodoikan aku dipagi hari.
sengal.
fyi jugak, adik aku adalah fan si najwa ni.
adik aku lelaki.

(bunyi cngkerik)


[ . . . ] "

saje nak gitau.

kbai.

No comments:

Post a Comment