Monday, February 20, 2012

dia knows about it

yeah, dia did knows about me. 
aku rasa macam ... malu/segan/shy2 kucing macam ada rombongan meminang kat rumah pastu diorang suruh keluar bilik sebab nak tengok muka aku. eiiii, malu ye bila bayangkan. (^_^)
ok, back to topic.
aku bukan orang hebat pun,
untuk dikenali, diperhati dan di-stalker-ri.
tapi aku harap dia boleh senyapkan je pasal apa yang dia tau pasal aku.
cukuplah hanya dia dan aku yang tahu pasal apa yang kami tahu.
tak perlulah nak dijaja kisah aku ke semua makhluk dunia pasal apa yang aku dan dia tahu sampai semua orang tahu apa yang sepatutnya mereka tak tahu tahu pasal aku.
bukan tujuan aku untuk menunjuk nunjuk.
cuma sebagai apa orang putih kata, for fun.

apepun, terlajak perahu boleh diundur, telajak kata...tak boleh undur lah kan.
takpe, untuk kali nie, aku maafkan kau.
let bygone be bygone.

aku harap lepas nie bende nie tak terjadi lagi. 
aku harapa takde sesiapa lagi yang tahu tentang 
niat aku yang teringin nak beli kawasaki ninja RR.
yeah man, it's me,me, the me that you know is dreaming to own a kawasaki,
the superbike+superawesome motor in my eyes.
walaupun aku sedar aku adalah wanita yang perasaan ayu dengan memakai baju kurung 24 jam tanpa menghiraukan perasaan jemu, aku tetap teringn nak naik motor nie.
now let us together imagine me wearing baju kurung and ride this motor. 
what do you think? i'm awesome, right? (^_^)
yeah, i know already.  *sambil gelak manja minta ditampar*

apa perasaan anda kalau nampak perempuan cun pakai baju kurung bawak motor nie sambil pakai full-head helmet macam valentino rossi pakai kalau nak race kat sepang dengan speed 150 km/j?

cuma dua persepsi orang.
perempuan tu awesomely cool 
atau
is she's insane? 




'baju kurung is inappropiate to be match when riding the superbike.'



1 comment:

  1. weyhh...we have same dream...yeahhh...
    rock babeh..
    kite pun same..pernah mengimpikan untuk memiliki atau sekurang-kurangnya menunggang motor kuasa tinggi...perghhh...superbb...kompem..~

    ReplyDelete