Thursday, April 25, 2013

friends with benefit

which means a people you can call when you horny.
pfft, agak lucah maksudnya.
tapi bagi aku, makna saying ni adalah kawan yang cuma perlukan kita bila sebab dia tahu kita ada kepentingan. like car, money, food.
yeah, we enjoy together but end up dengan aku yang belanja semua.


dah banyak kali terkna.
cuma biasanya aku diamkan je.
tapi this time,
first tyme aku cakap 'tak nak',
which aku buat dengan nada bergurau je,
dia nak makan hati pulak.
end up dengan post something yang dia wat the whole world baca.
huh, come on lah.
nak buat ke, tak nak buat ke,
itu HAK aku.
aku tau ko refer ayat2 pedas tu kat aku.
ko fikir aku cuak.
come onlah.
kalau setiap masa aku nak kena layan je karenah ko,
aku pun naik rimas.
bukan tak nak tolong, 
tapi aku bukan jenis yang suka sangat nak menolong.
tyme aku baik, yes, aku akan tolong.
tapi tyme aku tak offer, tu maksudnya aku malas.
aku akui, aku memang pesimis. 
bagi aku, selagi aku boleh buat semua sendiri, berdikari tanpa sikit pun perlu
bergantung kat orang lain, aku dah cukup bahagia.
dan aku harap orang pun akan buat macam tu kat aku.
jangan menyusahkan aku.
aku cukup tak suka orang yang bergantung harap dengan aku,
atau dengan erti kata lain, MENYUSAHKAN AKU.
kalau tak puas hati, cakaplah depan2. 
boleh aku terus masam muka sekali dengan ko.
tak payah nak pura2 tersenyum manis, menyapa ko tiap2 hari.
annoyinglah~


No comments:

Post a Comment