Friday, January 4, 2013

akasia: minat baru aku

semenjak aku menjadi penonton tegar tonton online stream
yang menyiarkan siaran langsung live tv3, 8tv,tv7 dan tv9,
kerja aku kalau dah takde kerja nak buat,
menghadap tv 24 jam.

line internet kat bilik pulak macam box wifi tu kat sebelah lappy aku je.
laju giler kalau tengok online.
buat aku rasa malas nak buat segala macam kerja.

kat rumah,
mak aku dah set regulation,
pukul 7.00 tutup tv.
kat sini,
duduk sensorang.
pukul 7 ke, 8 ke, ada aku kisah?
sembahyang maghrib pun tak khusyuk sebab hati kat tv.
haish.

sebenarnya nak sembang pasal slot akasia tv3 yang terbaru ni.
'Setia Hujung Nyawa'

sweet jer zain dengan ersalina dalam citer ni.
biasalah,
citer pasal kawin pilihan keluarga ni,
memang banyak adegan sengih nyer.
memang layanlah~

sebab citer nilah,
solat maghrib aku dari isnin sampai khamis, tak khusyuk.
my bad.



p.s: // tak pernah seumur hidup rasa tension kalau tak dapat jawab exam. sebab aku adalah extremely awesome coolest women in earth. kengkononnyerlah. tapi lepas exam tadi pagi, aku rasa tension, sampai dah terniat nak bakar je buku tebal tu. biar puas hati aku. haishh, rezeki tak menyebelahi aku hari ni. sorry kawan2. aku dah cuba tadi pretend to be as cool as i can. tapi, aku ada limit perasaan jugak yang nak dilayan.



No comments:

Post a Comment